Sommarlov, Ohyees!

Chacha ;** nejmen,
Nu äre sommarlov! fifan va skönt, Men kommer kännas konstigt att inte åka till skolan på 10 Veckor ;s
mh, Fick ju betygen igår med..
Bild - G
Engelska - VG
Hemkunskap - G
Idrott - G
Matematik - IG
Tyska - G
Musik - G
Biologi - G
Fysik - G
Kemi - IG
Teknik - G
Geografi - G
Historia - G
Religion - G
Samhällskunskap - G
Slöjd - G
Svenska - IG
aaah, i nian blire iaf MVG i engelska.. (:
 & ikväll ska jag cykla till Malin, och ha det mysigt med tjejerna! fast de blåser som as, får se hur de går att cykla xd
Håller på att städa lite nu, i hopp om att kunna tjata till mig ett sommarlandskort, så jag kan bo på sommarland tsm med Matilda! hahaa ;g Och den 28juni får jag ju mitt F-kort också, (y

Vad ska man göra i sommar då tro, ?
Sommarkurs på Volvo en vecka.
ev. Speedway Grand Prix i Målilla i aug.
Massa speedway.
Va massor med mina underbara vänner, och såna som jag inte brukar umgås med.
Chilla i Mariestad.
fara runt i västergötland och fara runt på moped.
Massa sommarland, om jag lyckas tjata till mig ett kort ^^.
Liseberg hoppas jag! ;o
vem följer med dit i Juli?,
+säkert massa mer.
Sommaren 2010 blir den bästa på länge, Vilka vill vara med och göra den ännu bättre?,


Kommentarer
Postat av: MALIN TYP :D

yhäää, bra betyg. (y

;)

2010-07-03 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0