Sommarland ♥

yesss, Sofia gillar att bloggaa ;d

Nu sitter jag oh kollar på Twilight, Looooveit!
Idag har det varit tråkigt, men senare på kvällen så åkte jag till mstad, speedwayträning :)
Och resten av min vecka ser nog ungefär ut såhär, ;
TISDAG; Kanske till Jönköping, IKEA ohså.
ONSDAG; Kanske till Emil? får se, ;g elr speedwayträning i mstad :)
TORSDAG; Skara Sommarland med beesta Matiilda, ♥
FREDAG; Inget planerat trorjag. 
LÖRDAG; Speedwaymatch i Mstad. Och liinus kommer?? :D:D
SÖNDAG; Åker nog till Hallstavik för lite 80cc-Speedway, tjoho, 5 timmar i bil, :)
Hihi det blir kkkul :D

Your scent, it's like a drug to me, Like my own personal brand of Heroin♥


Kommentarer
Postat av: LinOoOs

jag kömma ja! :D

2010-06-16 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0