Man är ju bäst,

Yes, gick upp tidigt idag :( oh duschade, Sen gjorde jag mej iordning. Sen cyklade jag till bussen..
hahah mh, Tog 12.48 bussen till skövde, Där va man i typ en timma inne på rese oh vänta på bussen som skulle ta mig till Lerdala.. 15.00 vart man där btw, ;o  
Men, på rese träffa man Edvin & Martin, tjöta med dom i ungefär en halvtimma, innan deras buss kom.. Då satt man där själv, xd
aja, sen till Lerdala & Emil, Pööjken är duktig som har sett New Moon nu! :o (Y
ohsen tog jag bussen till skövde klockan 19.10, Sen sitta i 50 minuter på att min kära buss till tidan skulle komma, xd.. Kom nog  hem till mitt kära hus runt 21.30! :D
FINTDE ;g

Nejmen, aaao, Imorn äre Sommarland med Tilda som gäller!, www.onestepback.blogg.se  KOLLAAA:D ohyes, smygreklam ;g xd
vi åker fettt tidigt & vi ska äga, och stöta på snygga killar, : )
KUUUUUL :DD (L)

mh, men nu ska jag kolla Desperate Housewives, & Linus tjatar,
Pussshejs, :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0