Desperate Housewives (L)

hm, klockan är lite över 03 nu, det är varmt som as & det är ljust ute. Jag dör.

Igår/Idag, ta det som ni vill.  vaknade vid 11, började kolla på Desperate Housewives, sen ut o sola ett tag med syster på stutsmattan & hade det allmänt trevligt. Vid 16 åkte vi till Skövde och handlade lite, köpte nya skor och ett par rosa schteeekiga brillz.. HAHA. träffade även på Emelie och hennees lillebror Filip i stan. När man talar om trollen liksom :o Hade precis smsat med henne innan, om att vi borde träffas snart, för de va ett tagsen nu :d
Sen hemma igen, kolla massa desperate housewives igen, hhihihi :D
&nästa gång jag är i stan, trorjag, ska jag köpa en feeet rosa daturväska till min baby på SIBA om den finns kvar. Blir schteek i sommar B-)

Idag/Imorgon, ta det som ni vill. Då ska jag soola om det är bra väder, ta en lång skön dusch, kolla massa Desperate Housewives. &sen på kvällen blir det förhoppningsvis en tur till Motala och ser på Piraterna - Dackarna. kkung fredrik, (L). Om vi inte åker dit så dödar jag någon. lovar.

Sen har jag inget mer planerat i veckan förutom Midsommar i Tibro ofc, Det är Guld!
Och på Lördag åker jag nog till Eskilstuna och kollar på ETAB Open :) 80cc-tävling..

& på tal om eskilstuna, så vill jag ha 31Juli. Då är det USM-kval där. Sofia längtar.  

Men, nu blir det ännu ljusare ute,
Pusssshej!, jag är bäst.

Och det vill inte funka att ladda upp bilder, så det blir inga såna nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0