Spidvej 4 lajf, (L)

"då hoppas vi att om några år, sitter du o lägger tak ngt tak nånstans, utan tröja, solbrand & magrutor :) "
HAHAHAHA sofia va bara så tvungen att skriva det till den söta spidvej-föraren jag smsar med atm.


 Yeee, vad ska man hitta på idag då tro?, Inget.  Min syster är i Gbg nu, jag sitter hemma helt själv med inget att göra.
Men, jag är sugen på att åka till Uddevalla ju. Till Torp Köpcentrum.. Får dra med mig min syster dit.
Imorgon ska jag nog till Avesta! :D Masarna - Örnarna. fintde :d
På lördag är det MCHK (gamlingar som åker speedway) på CanVac. Kul att kolla  på! :d
& på söndag är det Guldhjälmstävling på CanVac. Markus skulle tydligen träna efter också, typ första gången sen klanten bröt benet ((:
Och på fredag vare prat om att vi skulle åka till IKEA och A6 igen! Va ju där för några veckorsen. 

Men nu ska jag se ifall det finns något att äta i frysen!
Pussshej (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0