What if..?

Hm, jag råkade somna imorse, medans jag sökte igenom min dator efter virus, HEHE.. inte sa smart kanske, eftersom jag vaknade vid 16 idag. :/ somna vid 8-9 typ..
Menmen, just nu ligger jag i min systers säng, med hennes mini-PC och kolllar på CSI NY säsong 4 (Y), fuckat bra är det.  haha.
Idag blev de ju inget gjort, eftersom hela dagen blev förstörd eftersom jag sov räätt länge, men whatever, får lira CS all night long sen ;D


Alltså tänk om?  det skulle jag inte palla liksom. Men om det skulle va så, så finns det ju bara en grej att göra, känns inte bra, men är tvungen.
Finns några som nog vet vad jag pratar om, som jag har berättat för..
usch asså, vilket jävla misstag..
men! it's just love,
måste till stan, snart. dt är mindre än 3 veckor kvar tills det är försent.
:(

Kommentarer
Postat av: Fanny

msn?

2010-01-02 @ 21:01:58
Postat av: Anonym

e de om dedär me att du ska till stan?? säg till om det är ngt du vill!

2010-01-02 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0