pigg :S

Cha Cha :*
klockan är nu 01.30 och jag är pigg, inte bra. För det är skola imorn :(
men men, nu va det längesen uppdatering igen.. inte hänt så mkt heller för den delen.
men typ såhär:
Fredag: Skola och sånt tråkigt.. men sen så följde jag och några kompisar med hem till Fanny!:) och sov där. Det va superkul med massa prat o flum (: och Flööt om inte annat:P men roligt va det.
Lördag: Hos Fanny. Martina och Fanny vaknade tidigt, mednas jag, Elin, Cajsa och Emelie vakna lite senare :P då åt vi frukost o så, sen fixade vi all kläder och kamera o sånt till filmen!:) och vid 11 ca, så gick vi till Flistad           kyrka/ngt gärde och började spela in, "troll-örjan" som är uppföljaren till "troll-Edvin" ! fyfan vad kallt det             va!.. men vid 16 typ, blev vi färdiga med inspelningen! efter massa tagningar o grejer.. nu saknas bara               massa redigering och klippning i skolan. Sen är den helr färdig!:)
Men, sen vid 19 åkte jag hem :( då blev det massa tjat o cam, på msn och skype med
Adrian, Bästa vän! <3 det va roligt... gick o la mej vid 04 typ. Inte bra :(
Söndag: Tråkig dag. vaknade sent, då åt jag lite, duschade o skit.. sen har man bara suttit o segat framför datan
och smsat 24/7 (y'   men men, de har ju vart roligt på skype och msn med Adrian iaf :) men han är taaskig! xd Och jag är supersöt!:) <3
Denna veckar blir soft trorja..
Träning på Tisdag och Fredag hoppas jag!
Skövde med världens bästa Markus på onsdag.
också hoppas jag att han kommer hem till mej i helgen! :)
Sen alla jävla läxor.. -.- SUG KUK!
men men, nu är klockan snart 02.. ska upp vid 06.30 ju.
Såå, puusss!
hörs imorn :*
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0