mår så mke bättre, och måste sova

cha cha :*
mår så mkt bättre nu, en stor klump i magen försvann. Jag älskart :P Heheh!
nee men dagen har vart bra, somnade vid ca 09 (Y), vaknade vid 11 igen, somna om och vaknade vid 15, mmgött!
så drf hann jag inte med till mariestad. surt..
och nu ska jag vända på dygent har jag tänkt, men dt finns inge tråkigare än att sova! :O
Tänkte jag skulle sova vid 01 idag, men nu äe klockan redan 03.30 liksom, Inte bra sofia.
aja, vid 19 elr någe kom hubbe, tessan och nicole (:
sen hände det inte så mkt mer som jag kan berätta här.. HAHA, jo, philip ringde ju som vanligt, kort men värdefullt samtal :)  loveya :*<3
Juste, får nte glömma att Adrian Bergqvist ska få en tia utav mej när vi möter Solkatterna hemma ;D AHAHA!!
Jaja, nu måste jag sova, lr försöka iaf...
Puuusss<3
//sofia, lite bättre än alla andra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0