mår fett dåligt..

Åh! seriöst, jag mår fett jävla dåligt, jag hatar det. inte psykiskt asså.
men han så sjukt ont i magen så jag tror jag dör när som helst. DAAMP!
är cpigt orolig också, det får nte va som det verkar som det är.. då vet jag nte vad jag gör, allvarligt.
uschusch..
Men, det deppiga får  inleda dagens inlägg, skulle ha skrivit förut, men jag orkade verkligen inte, hade annat att tänka på kan man säga...
Men annars idag har jag bråkat/tjatat på msn, tyvärr... duschat, sovit.. haha!
gick väl o la mej vid 7 eller liknande, råka somna vid 8, vakna vid 11, smsa lite, somna igen och vakna vid 16. GREAT! (Y) it sucks.
men imorn måste jag vakna mkee tidigt, :( ska förmodligen först till Mariestad och köpa hydralolja? sen till skövde och klippa mej hoppas jag! behövs verkligen!
menmen, jag har lixx inget att skriva at the moment.
så jag ska kika på CSI NY ist (Y)
Så vi hörs! puusss <3
//Sofia, lite bättre än alla andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

rädd för att dt är magsjuka?

shit känner igen mig. .

2010-01-04 @ 10:35:56
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: Bästa syster

Föjl mitt råd, jag lovar att det löser sig då!

Om inte så ar du alltid storasyster vid din sida <333

2010-01-04 @ 18:22:16
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0