längesen nu igen:P

Hehee, nu vare lägesen jag uppdatera igen, orkade verkligen inte igår eller i förrgår,
de vart jobbigt igår och förrgår, sånt som tar på psyket. Det är mke tufft ibland. Men jag säger som bokis; Om det kommer ett hinder, hoppa bara över, skit i det och spring vidare!. Han är smart den pöjken ibland faktikst:)
Gick väl o la mej vid 4 inatt, satt o tjata på msn tills 3 typ.. sen smsa massa med Adrian sen (: Roligt roligt..
mmh, vad har hänt idag, gick upp vid 12 lr ngt, inte bra.
och vid 14 typ kom mormor och morfar..
oså har jag vart ute o lekt med hunden i snön!:D de va roligt xd
onu sitter jag här, o väntar på att tiden ska gå.. måste in i duschen också, men jag orkar nte det precis nu.
Men men, imorn börjar skolan! inte alls pepp.. orkar itne -.-
och jag orkar verkligen inte skriva sån här skit heller xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0