I'm screamin from the top of the world

cha cha :* HAHA..
ne men, min dag har vart väldigt konstig måste jag ju säga..
gick o la mej vid 7- halv 8,  sen åka till skövde vid halv 10 o klippa mej =)  blidde bra faktikst!:D, lr ah, jag klippte bara bort det slitna, Och det va mkt!:O xd HAHA.. aja, sen till BokBok o köpa 2 nya Tjocktröjor (Y) och örhängen :)
oså va vi på onoff och köpte en köksTV, och jag köpade en ny Webbcam :) illgött
ah, men sen hemma så åt vi tårta, för farmin fyller år idag :)
oså tjat på msn (:
Sen kom Hubbe, tessan och Nicole vid typ 20 :) roligt roligt =)
osen blev de datorn igen!, soft
HEHE..

Förlåt älskling :/ <3
det vart inte meningen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0