Idag är en bra dag, idag är det bra

ja, rubriken passar rätt bra idag känns det som (y'

Aja, igår (lördag), så gjorde jag nte mkt, typ städa all day long, värsta tråkigt.. :(
men, så blev det massa prat i skype och i tele med Adrian, 4timmar (Y) HAHA <3
lol..
Nu är det söndag, Vaknade vid 10, av ett sms, som det stog "eey jag åker nu" i. Då blev det stressigt, hoppa in i duschen, det gick fort!:O
Ah, o så har jag torkat och plattat håret o sminkat mej..
Så nu sitter jag o pratar lite med emelie på msn, och väntar på att markus ska komma!,
rätt tråkigt att vänta faktikst.
men, imorn äre ju skola.. vet nte om jag orkar men, det Ska nog gå.
8D1 liksom!:D <3
men! uppdaternar mer sen!
Puuss :*
//sofia, lite bättre än alla andra

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj!

Snygg blogg :]

Kika in gärna på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/FöljBloglovin/StannaSåLängeDuOrkar! :)

Kram .

2010-01-30 @ 13:14:04
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0