godnatt/godmorgon? 07.15

ja, ska man säga godnatt lr godmorgon? klockan är ju 07.15 och jag har nte hoppat i säng än.. känns sådär, och det kan jag inte göra heller, för då kommer jag inte vakna först vid 16! o det vill jag inte.. HEHE. så får sitta uppe tills klockan blir 9 - 10, då ska jag in i duschen om jag orkar..
Men, vaknade vid 15.30 idag ca.. lr mamma väkte mej rättare sagt. Hehe.
Dåså åt jag lite, sen spela man ju CS ofc! hur länge som helst, oså massa tjöt på msn, :D och vid 21 ringde philip, blev nte så långt samtal tyvärrr. Jag saknar ju dig!:(  men men, sen ännu mer tjöt på msn, tills klockan va 03.30 ca :)
då börja jag kollade jag färdigt på CSI Miami Säsong 6  =)  (blev färdig strax innan jag börja skriva de här inlägget:P )
Japp, så vad har man för planer idag? Inget speciellt vad jag vet, duscha, sola förhoppningsvis, städa mitt rum (det behövs verkligen..)  ah typ så! :)
det är väl ungefär mina 10 dagar framåt kommer se ut antar jag! :/  Inget kul alls!

men ja som sagt, den 11 börjar skolan! ganska tråkigt fakitkst.. men blir gött att ha ngt att göra på dagarna då iallafall :P inte bara sitta hemma o uggla 24/7..
Men men! nu ska jag starta igång en film för att få tiden att gå!
vi hörs, puss <3
//sofia, lite bättre än alla andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dui tjöta me mej(A)

2010-01-02 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0