Fredag 22/1

cha cha :*
längesen jag uppdatera nu igen. Har tänkt att göra det hela tiden, men har aldrig orkat riktigt. HAHA
aja, vad har jag gjort den senaste inlägget?
Måndag - Skola, det vart värsta jobbigt och tråkigt:(, mer i detaljer berättar jag nte här och nu..
Sen efter skolan, så tjöta jag lite med adrian, sen så åkte jag o sola. där träffa jag även matilda, Magnus, Evelina, Andreas och Linus(y'  Hahaha, det va roligt. xd HAHA! aja, sen så kom Hubbe och Tessan på kvällen, :) sen mera tjat med adrian xd :D
Tisdag - Hände nte så mkt precis, vad jag minns iaf, Åkte aldrig o tränade :(
så det blev bara skola, och det va tråkigt som vanligt.. :) Inget mer att berätta om den här dagen..
Onsdag - Skola, helt random som vanligt!  men efter skolan så blev det att åka till skövde o va med Markus!<3
mys vare :*. Tog samma buss hem, 18.30.. det vart ännu mer mys på bussen(y'
Jag älskar dig Markus Boklund<3
Torsdag - Skola, som vanligt. :( Men slutade klockan 14 pga inställt tillval!:D då så fram tills 15.30 så va jag med syster i baracken. rätt kul :) HAHA :D sen hände det inte så mkt mer:(
Fredag - dagen börja dåligt -.- HEHE.  aja, skola och bla bla bla... sen klockan halv 3 typ så kom mamma och hämtade mig i skolan, så åkte jag till sjukhuset och tränade(y'  det har jag saknat! längesen nu.
Ska dit på tisdag igen, haha :D

Ahmen nu ska jag kika lite film och smsa med älskling..
Puuss <3
//sofia, in love


Kommentarer
Postat av: Fanny (:

vecka med 8D1:D

2010-01-23 @ 00:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0