bästa dagen, på länge.

Hehee, jaa såklart skola som vanligt!:D
Läsning - Hahaha, våran klass är såå störd, men jag älskaren!:D ;P
Idrott - Spelade fotboll, jag är bollrädd lixx. men fick ont i ryggen ;(
NO - Fick tbx provet vi hade på el-lära, blev G precis :) börja även med ett nytt tema. Ljud!:)
Tyska - Hehehe såå tråkigt.. men fick nya platser -.-,
Lunch - ris och ngt konstigt.. det va gott.  men jag  gillar nte mat:)
SO - va tråkigt.. Lars tjöta typ heeela lektionen, förutom typ 10 minuter -.-
men sen så blev det ju till att gå upp till 26an!:D, och ta en buss till mariestad, och stå där o vänta i typ hundra år på Markus och Farshid!
Sen när dom kom så gick vi ner till ngn pizzeria, :) men det va gott:D tjöta lite skit med.. hahaa
aja, sen gick vi till expert, men dom hade inte det jag skulle ha :( mobilbatteri...
sen till buss-stationen, där blidde det mys <3 älskling.
Markus dissa vid 17.15.. då satt jag med Farshid och hade en trevlig pratstund om allt möjligt medans vi frös arslet av oss.. men vid 18 så gick vi in på tågstation ist, för där vare varmt!:D men strax efter det kom min pappa o hämta mej. (:
Aja, riktigt kul dag vare iaf!:D <3
SofiaEriksson♥MarkusBoklund

Btw, måste skriva, Adrian är för jävla cool!:D:D
bästa kompis ;) <3
fett töff är han! :D

En sån har ni inte va?? ;D :D <3

Kommentarer
Postat av: addi

tack

2010-01-13 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0