fjärde April tvåtusentio

Chachaa :D
Nää, alltså jag orkar aldrig blogga längre, finns inget att skriva, ;o

I tisdags va jag i Skövde, med söta personer. Eric, Felix, William, Ludde och Stina. Det va himla kul faktikst. Första gången man träffade dom, och I miss you..
Men iaf, Poskafton igår. Kom folk hit, det vaa kul!, Hade det roligt på Omegle med. Oj vafan, HAHA! xd
Fint poskägg fick jag med. Med massa olika saker i ist för godis :) Det gillar vi,

Idag har jag typ inte gjort så mke än. Vaknade vid 12, Då gick man ut o hoppa lite studsmatta (y' Fett gött väder.
Oså har jag solat med syrmin idag också. (y'
Ikväll så ska vi till Moholm och Hubbe och Tessan och lilla Nicco för att äta lite god mat och spela bingolotto. Ska bli kul! :)
Och nu har jag inget mer att skriva.. haha
bild (inte så bra) på en fin marsipan-Kanin, som Tessan hade gjort. Redigt duktig är hon på att göra tårtor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0