random :)

Shoo bre! kom hem från skolan för en stund sen, helt random som vanligt, Puh, NO, Tyska, SO, Svenska. svenskan va rätt kul bara.. Martina o sin burk xd <3 öhm, har typ inget att skriva, men resten av veckan är nog planerad iaf! :) imorn blire Hagfors för att se Valsarna - Örnarna,! o på fredag blir de kanske bio med Elin, Fanny, Martina, Philip och kanske Cajsa! :D vi ska se 17 Again :)  och på Lördag blir de att kolla på Saras konfirmation. :)



Är det meningen att jag ska palla att min bror är död? är det meningen att jag aldrig ska få se min egen bror igen?
är det verkligen meningen? om det är det så pallar jag inte mer.
Det går till en gräns, sen så säger det stopp, o jag har kommit till en gräns där det inte finns nåt hopp.
Jag är inte som andra, jag har lätt att gå sönder, då blir det att man gömmer sig, o alla bara glömmer.

Kommentarer
Postat av: Adam

skit snygg sida :D

2009-05-27 @ 19:44:45
Postat av: EVELINA :D

extremt snygg banner :D

2009-05-27 @ 20:24:25
URL: http://xevelinaa.devote.se
Postat av: Emelie:D:D

haha!! philip och tjejerxD

2009-05-27 @ 21:13:17
Postat av: Sara

Jag har gjort bannern Evelina stolt





Tillsammans klarar vi det, lillasyster, Älsar dig.

2009-05-29 @ 17:12:19
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0