Roll with the wind!

sitter här  min ensamhet meed den bärbara i köket, o dricker pucko, läser AJ's speedwayblogg och lyssnar på Alexander Rybak!  och funderar på att gå ut.
Samma person har typ ringt 1000 ggr o frågat efter pappas nummer, *kolla i speedwaykalendern för helvete* tänkte ju jag dåva;D... gubben hörde fel typ varje gång, så han ringde ju fel xD haha! tillslut fick jag ringa till pappa o framföra gubbens meddelande xD de va roligt... 
Imorn är de speedway! Örnarna - Solkatterna. viiiinst för oss! :D Lindbäck kommer ju inte vara med i solkatterna imonr, för han kör ju Lagvm =) hah,  vi har en ändring i laget... men den får ni se imorn! ;D bara för att jag vet vad de är för ngn(A)
Så, jag vill till Gislaved den 11 augusti!!! Lejonen - Dackarna. Fredrik the one and only! <3<3  menmen de får vi se hur de blir.. ska ju till Målilla på fredagen där också.

Jaja, alla stora bloggerskor kan ju ta sej xD,typ Kissie, Dessie, Blondinbella, paow, o blablabla.. Andreas är den nya stora bloggaren nu! ;D =)  helt klart min favoritblogg :D (tack Susanna (A) )

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för ändring? =O

Ska Andersson vara med? ^^

2009-07-15 @ 16:11:14
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Alexander Rybak! Han var på tv igår. Bra bra :)

2009-07-15 @ 16:42:35
URL: http://stinacajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja trodde du skulle skriva att du va nya stora bloggen:P

2009-07-16 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0