När livet sviker är det bra att vara två.

mhm...
vet seriöst inte vad jag ska skriva..
jag pallar verkligen inte,
bokade iaf hotell i i hultsfred idag, där vi ska bo under gp:t, 14-15-16 agusti...de blir nog bra, :)
mh, ska fixa rummet imorn...
jag har så tråkigt, jag ska skicka ett sms till Adam tror jag.
oså tror jag att jag ska sova i systers rum inatt, för de går inte att sova i min typ, fullt med grejer.
Jag vill att skolan ska börja, för jag vill träffa alla igen. Jag saknar min syssling.
Jag vill på speedway, Jag saknar Fredrik Lindgren.
Jag hoppas att vi ska till Gislaved 11 agusti, Lejonen - Dackarna.
Jag ska vara med Emelie och hennes familj måndag till torsdag vecka 30 i Örlen. Det blir kul, hoppas på bra väder.
Jag orkar inte skriva något mer.
Jag ska kolla på CSI NY tror jag.

Hejdå lr ngt.
jag skrev visst bara en smiley i de här inlägget.. ojdå.
jag är inte på bra humör.



Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA!!! de handla om olika i varje mening:P

2009-07-14 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0