Just close your eyes and you’ll be here with me.

Ovanligt att de går typ 1 år mellan varje inlägg, xD hahha! men de kvittar väl..^^, liksom, palla skriva här inne =O
MenMen, idag blev man väckt tidigt för att bestämma om jag skulle med till Grevby lr inte, jag följde med ;o
Knatte-match där idag, de va nog den längsta knatte matchen ngnsin ;o asmkt omstarter o vurpor o massa sånt -.- varmt va de med. =)

Aja, vi åkte hem vid 2 lr ngt, oså typ vid 3 typ åkte jag o syster till Ica och köpte chips, och mobilpåfyllning xd =)
bara för att jag ska ha Tsatsiki-maraton med mej själv idag(AAAAA)
ska kolla på båda 2 filmerna! xD, med lite chips, dip och gurka/morot antar jag=D
haha, mysigt xD

Och imorn ska man ju till Rehab igen, ska va där 30-40min tidigare för att träna, (cross-trainer, massa sit-ups, övre ryggmusklerna, lår träning=första delen).. andra delen får jag reda på imorn, shiet, ;o
menmen, de blir bra!:D

haha, palla skriva mer XD (AAA)


"När livet sviker är det bra att vara två
Men ena halvan av  mig slutade förstå 
Att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar
Och jag glömmer dig mer för varje dag"

Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: gissa:PXD

värt att kolla själv:OXD

2009-08-09 @ 18:48:22
Postat av: Fia

Uppdatera mera segis ;)

2009-08-14 @ 18:01:58
URL: http://fiasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0