hm, längesen uppdatering nu ^^

Ja som sagt, va grymt längesen jag uppdatera nu.. har verkligen inte pallat de :O har haft annat att tänka på just nu, =/
helt sjuka grejer =/=/
men de ska ordna sej om ett tag! :) 
oså ska vi avboka Målilla pga personliga skäl.. istället ska jag, syster, Fia och Johanna nog till Tunisien! :D 7 september bär det av! :D ska bli så jävla gött :D:D
oså ska vi Kanske till Ullared på fredag =) ska bli kul det med!

o på tal om ngt helt annat! så har jag plockat fram mitt PSP igen xD, shit, har inte använt de på säkert ett år minst!^^
oså WII har jag börjat spela igen XD :D
oså finns de inget roligare än The Sims3!:D
haha, nemen, nu ska jag sova, för jag  ska upp tidigt imonr o duscha.. för ska till Rehab imorn igen, -.-
haha,
puss ;*

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi ska till Tunisien ;) inte kanske :D

2009-08-14 @ 18:02:20
URL: http://fiasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0