"det här är en speedway-korv, tänk att det finns speedwaykorv" <3

ja skolan började ju igår, känns konstigt att va tillbaka efter ett 10 veckor långt sommarlov, men men de ska nog gå  bra,! va roligt att träffa alla igen ^^=D
fan va långa all har blivit xd
tog ju klassfoto också,,  fan, jag tror jag slickar mej på läppen -.-

'
 Idag har de väl inte hänt så mkt, vaknade vid 11 :o, då åt jag lite, sen gick jag ut o sola, jooo de gick ju bra! -.- not,. kom världes största moln, som aldrig försvann -.- o sen så vid typ 4 åkte vi till Tibro.  HHAHAH! fan vilka Youtube klipp XD har nog aldrig skrattat så mkt  i mitt liv, hahah! shit asså
Meeen just nu, så sitter man o tjötar med emelie på msn, de är rolgit som vanligt =D xd
o så vill jag att ngn ska ringa mej, lr skicka sms, =)=) haha ;D
Och imorn blir de kanske ner till Ip o kolla på när mina brudar spelar fotbollsmatch!:)
 oså kanske matfestivalen med Evelina, o anton? på  fredag? antar jag!=D de ska bli grymt roligt, EMD! ahah!:D:D

Ja de va väl typ de,  xD
pusspuss, 
Tokio Hotel  - Automatic/automatisch   <3<3<3<3<3
16 Dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Sandra

Med mig är det bara fint :) har precis kommit hem så snart blir det nog att göra nå käk :)

Har du haft en bra helg då? :)

2009-08-23 @ 16:41:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Det är bara bra :D



Vad händer ikväll? :D

2009-08-23 @ 20:27:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0